نوآوری در طراحی و انجام پروژه های الکترونیک و مهندسی پزشکی

در این سایت قصد داریم شما را با کیفیتی بالاتر از انجام پروژه های الکترونیک آشنا کنیم.

نوآوری در طراحی و انجام پروژه های الکترونیک و مهندسی پزشکی

در این سایت قصد داریم شما را با کیفیتی بالاتر از انجام پروژه های الکترونیک آشنا کنیم.

رحم الله امرء عمل عملاً فأتقنه، از قول پیغمبر نقل شده است: رحمت خدا بر آن کسی است که کاری را که انجام میدهد، محکم انجام بدهد، متقن انجام بدهد.
رسش الکترونیک قصد دارد با ایجاد نوآوری در زمینه الکترونیک و مهندسی پزشکی فضای جدیدی را در کیفیت انجام و ساخت پروژه های مختلف به نمایش بگذارد. شما می توانید از میان بردهای موجود و یا قطعات موجود انتخاب داشته باشید. هم چنین می توانید پروژه ی مورد نظر خودتان را برای رسش الکترونیک ارسال کنید تا پس از امکان سنجی به شما اطلاع داده شود.
0902-0136999
آخرین مطالب

۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

این آپ امپ نیز برای کاربردهای ابزار دقیق استفاده می شود. LMC6442IM کمترین نویز جریانی (0.2fA/ Hz) در بین تراشه های با قابلیت تغذیه تک پلاریته را داراست. پکیج این تراشه که از دو آپ امپ تشکیل شده است SOIC-8 می باشد.
وضعیت: موجود     قیمت:6 هزار تومان
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۲۴
طراح

این میکرو کنترلر 16 بیتی نیز از تراشه های سری بسیار بسیار کم مصرف شرکت تگزاس اینسترومنت می باشد که دارای  60kB Flash, 2kB RAM و ADC 12 بیتی و DAC 12 بیتی می باشد. برای اطلاعات بیشتر به دیتاشیت MSP430F169IPMR مراجعه شود.

برای اطلاعات بیشتر در رابطه با میکروکنترلر های MSP430 به این صفحه از ویکی پدیا مراجعه گردد.

وضعیت: موجود       قیمت 22 هزار تومان

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۳ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۳۲
طراح
تراشه DRV8801 تمام آنچه که برای کنترل موتور DC به صورت h-bridge با جریان حداکثری 2.8A نیاز است را آماده کرده است. این تراشه دارای محافظت های متعددی از قبیل محافظت در برابر جریان کشی بالا، اتصال کوتاه شدن، بالا رفتن دما و ... می باشد. راه اندازی این تراشه بسیار ساده می باشد و جایگزین مناسبی برای تراشته های سنتی از قبیل L6203 می باشد. هم اکنون پکیج HTSSOP-16 موجود می باشد.
وضعیت: موجود      قیمت: 3200 تومان
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۳۱
طراح

این تراشه از سری میکروکنترلرهای MSP430 شرکت تگزاس اینسترومنت می باشد که کم مصرف ترین میکروکنترلر های جهان می باشد. برای دسترسی به اطلاعات بیشتر به دیتاشیت MSP430F5510IPT مراجعه شود.

وضعیت: موجود     قیمت: 18هزار تومان

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۶ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۰۳
طراح
Check Page Rank